Saknar gamla tider

Herregud, sitter&kollar massa gamla bilder. Tänker på hur kul jag hade. Finns massa speciella som jag knappt har kontakt med längre, som jag borde ha. Herregud, kommer ihåg fjortistiden eller somras, eller höstas. Haha, saknar verkligen den tiden, nu känns allt så konstigt, men kommer säkert sakna den här tiden också.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gammalt inlägg jag skrev på min gamlaste blogg:
Ingen, eller inget kan ersätta er. Med er kan jag vara mej själv.
Allt jag gör med er är så värdefullt, ni alla är värdefulla för mej.
Utan er skulle jag inte kunna leva. Ni är äkta rakt igenom.
Ni finns alltid där för mej oavsett vad det gäller.
Vi är bästa av dom alla och det kommer vi ALLTID vara.
Utan er skulle jag aldrig fått upptäcka äkta kärlek.
Alla minnen med er förvaras på säkraste ställe.
Ni är underbara allihopa, jag älskar er sjukt mycket.
Jag älskar er tills döden och efter det.
BÄSTAVÄNNER LIVET UT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback