SHOPPAT

Hej bebisar, Fanny är nog den absolut sämsta bloggaren jag känner.. Får sköta allt liksom, cry me a river osv. Har haft en jätte härlig dag. Slutade mega tidigt och drog därefter vidare till Linnea, min fina vän. Sen drog jag till mammas jobb och testade carrera brillor! Bilder kommer senare brorsor. Så jävla snygga! Sen drog jag med min mamma till täby centrum och shoppade otroligt mycket, haha! Bilder kommer. Vi åt där också, älskar mammsen. Nu pratar jag med coola emmsing ♥
saknar dig busluven, krya på dig

Kommentarer
Postat av: Linnea berglund

sötnos! du är en fin vän du också! haha! puss nora!

2012-03-08 @ 21:05:19
Postat av: Lovisa ström

Tack hjärtat <3 förlät att jag inte ringde idag , jag sov hehee

2012-03-09 @ 00:16:37
Postat av: Anonym

När ska du visa bilderna på allt du köpte? Btw lov your blog! :D <3

2012-03-15 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback