Sitter forever alone, i något random klassrum

Hej bebisar, har svenska och blev inflyttad till något random klassrum. Sitter helt jävla forever alone, herregud. Mobboffer no.1 here alltså. Spelar rumble och så också, ska göra ett svenska föredrag, lycka till? Tack! Ber Fanny ringa mig och lite så också. Idag efter skolan bär det av mot Stockholm central, vår fina stad. Ska träffa några, fika, shoppa sedan träna. As mysigt. Idag är det ju tyvärr inte finaste vädret, men bara det är varmt funkar allt bra för mig ska jag säga er. I det klassrummet jag sitter i har jag iaf lite bakgrundmusik pga b klassen som spelar i band där över mig, låter bra. Går ju trots allt i musikskola ;) Asså nu sitter jag och skriver till mig själv för absolut ingen enda människ i världen kommer läsa detta så? Varför fortsätta.. Jo, jag skriver till mig själv. Göra något kul iaf. Yeah bitches. Efter lunch har jag bara två lektioner, gympa och no, gympa = bli betygsatt i mattochringserien? Snälla, jag kan inte ens göra en kulebytta. F på mig osv.. Hejhej. Sen har jag No... NEJ, orkar inte med No, buhu. Vill dö, nej, men jo. Nu är det en timma kvar på min svenska lektion, japp jag har två timmar svenska, stackars lilla mig. Eller inte så liten, men men.. Känner att det här inlägget kommer bli det konstigaste ni någonsin har läst. Eller aa, ni kommer ju inte läsa det.. Men det konstigaste jag har läst. Fan vad fel det här blev nu, dnerbneo PMS hejdå

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag läser din blogg:) den är grym! fortsätt så så kommer du gå långt<33 +älskar dina ögon såå fina! och ditt hår ochså jättefint!

KraM



2012-03-27 @ 19:54:37
Postat av: Anonym

Skrev nyss världens längsta kommentar men törs inte skicka.

Älskar eran blogg, betyder typ allt.

2012-03-27 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback