Svar på frågor


Varför bloggar inte Fanny?
Hon har inte lust och tid just nu, men hon kommer snart igång igen!

Använder du linser, Nora? Super vackra ögon. Nej, jag använder inte linser! Tack så mycket!

Går inte du i skolan, du är alltid i stan på dagtid?
Haha, jo självklart går jag i skolan. Har bara vart mycket i stan med skolan på sistone, studiebesök osv.. Har också slutat mycket tidigt de senaste dagarna.

Kan du
filma video på hur du tränar? Självklart kan jag göra de! Ska kolla med mina kompisar idag om dom kan filma lite, för idag blir det träning!

Vad hände med dig och Elin Ejderskog?
Det är rätt privat, men vi hittade egna vägar eller vad man ska säga, ja vi tappade kontakten hela plöstligt bara och började umgås med andra och nu pratar vi inte ens med varandra, det är lite synd. Men det handlar mycket om mitt privatliv, men nu har du fått ett kortfattat svar.

Går det bra för dig i skolan?
Jadå, det går bra faktiskt. Har höjt mig otroligt mycket sen förra terminen, pluggning ger resultat!

Vilket gymnasium vill du söka till nästa år?
Åh, jag vet inte. Antingen Rudbeck i Sollentuna, eller Rhytmus, Kulturma eller något, får se vad som händer.
Jag bor i värmland och jag älskar eran blogg! Vad kul att höra! Hoppas du fortsätter läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback