-



Du anar inte hur mycket jag saknar dig, det var ju alltid vi.

Skulle kunna gå igenom eld och vatten för att få dig tillbaka, skulle kunna ge upp allt. Jag var den som visste allt om dig, jag visste vad du gjorde från du vaknade tills du somnade men nu vet jag ingenting, vi delade något som ingen någonsin kommer att förstå. Vi hade sängar hos varandra, tandborstar, kläder, läxor, allt. Ingen förstår mig som du gör, ingen brydde sig om mig som du gjorde. Det var dig jag ringde varje dag, den jag träffade varje dag i både skolan och helgen. Kunde inte vara ifrån varandra en minut, kan fortfarande inte vara ifrån dig men det är något jag lärt mig och har lärt mig gått vidare. Saknar dig mer och mer för varje dag som går. Ingenting kommer kunna bli som förut, men jag kommer aldrig bli den jag var igen, utan dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback