Zumba, tacos, mamma och pojkvän kväll, suttit ute

Japp, rubriken är en sammanfattning av min kväll, låter rätt härligt va? Vi såg på skavllan och sen Breaking Dawn men trött som jag var lyckades jag sova igenom hela filmen på andre, härligt! En ben&jerry står kylskåpet och väntar på mig, men är verkligen inte sugen på godis eller något.. Tycker inte om det så mycket längre, haha gud driver. Men äter inte så mycket sånt längre, stolt över mig själv. Nu ska jag upp i mitt nystade rum och gå igenom massa nya låtar som jag kan, bland annat mina egna skrivna.. Imorgon blir det upp tidigt och sen bär det av mot Fanny och sen jobba, rolig lördag.. Haha har Fanny iaf!
Vi får höras senare, massa kärlek!

DRIVBILD HAHA


Kommentarer
Postat av: Corinne :)

Hihi hej! Vill du länka: http://www.misscupcake.se/sv/node/1334 och hjälpa mig att börja med att få 300 röster? :) puss och kram

2012-03-24 @ 08:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback