Ännu en härlig dag !

Godmorgon!
Jag har bestämt mig för att vara på jädrans bra humör idag, eftersom jag var fett nere igår (inte för att jag hade någon anledning)
Så jag skuttar runt här i underkläder kommer snart spräcka högtalarna
jag tror min brosa börjar bli lite fundersam..
oj nu såg jag att jag måste börja göra i orning mig, har bara duchat och smörjt in mig än så länge.
Men innan jag avsluta inlägget så vill jag att ni ska hjälpa mig,  jag lyssnar typ bara på 2 låtar om och om igen, kan ni hjälpa mig med lite bra låtar ? komentera gärna skulle va skit shysst! :)

Ha en underbar dag, puss!

Osminkad, Nyduschad och glad chey! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Justins låt turn to you är jätte bra!:)

Kram

2012-05-24 @ 16:12:47
Postat av: mattias

Paul butcher dont go
Finns dock inte på spotify kolla den på YouTube

2012-07-17 @ 09:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback