ÅSIKT - LÄS

Hur kan allt gå ifrån att vara så bra, till att sjunka så lågt?
Jag förstår mig inte på vissa personer. Jag har alltid vart den personen som alltid ställer upp i alla lägen, för ALLA. Spelar ingen roll vem, för vem som helst. Jag älskar att hjälpa folk, men på ett sett kan jag känna mig så otroligt utnyttjad. Jag hjälper alltid till, men får aldrig någonting tillbaks. Jag är den tjejen som hjälper allt&alla, men ingen visar tillbaks någonting. När jag är i den situationen som när jag behöver stöd, då är de ingen som finns där för mig. De här gör mig så otroligt osäker! De kommer seriöst folk som jag knappt känner och pratar med mig. Men hur många får jag tillbaks, som hjälper mig när jag behöver de? Inte så många. Känns även inte som att de heller är så intresserade utav att lyssna på mina "stories" jag märker tydligt när folk inte lyssnar på mig. De leder också till osäkerhet. Känns inte som att jag har någon som verkligen ställer upp för mig, förutom mamma. Hon finns i alla lägen & de uppskattar jag så mycket. Jag tycker självklart att folk ska fortsätta fråga om saker och prata om deras problem med mig, men jag tycker att se ska tänka på att inte bara vara vän med mig för att jag ska hjälpa och som om de tar mig för givet. Btw. Skriv inte finns eller så nu, för hälften av de som skriver de - finns på riktigt inte förrän, lättare än så är det inte, är iaf något jag har märkt!
Menar absolut inte att alla mina vänner är så, de som är stöttande tillbaks är verkligen äkta&jag vet vilka de personerna är och de håller jag mig fast vid! Tack för att ni finns!

BARA LITE RANDOM ÄLSKADE BILDER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback