Chips,dipp och cola!

Mysan kommer hit vilket sekund som helst med godis ! själv sitter jag redan med uppknäppta byxor oxh trycker i mig ännu mer chips ! oj vad jag fick det att låta äckligt nu, men det är ju så gott ! CHIPS IN MY HEART LIKSOM!
Okej..
Idag var jag och Noris inne i stan som ni kanske redan har läst i Noras inlägg, jag köpte ett par shorts och sån där waxabenen - grej, lite små grejer inför turkiet.. vi åker ju liksom på ONSdAG, helt sjukt jag och Nora började räkna ner dagar när det typ var 3 månader kvar och nu är det typ 3 dar kvar, okej det är fyra men det lät bättre med tre nu när jag skrev tre månder ..
men nu är My här PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback