Den kallde plugghästen hära

Hejsan, här har ni världens coolaste plugghäst!
Pluggar musik, no, svenska & sjöjd, mehehe. Duktig tjej sådär innan sommarlovet.
Lyssnar på Eric så då blir man glad som en .. Kan inte beskrivas med ord. Men blir på toppen humör. Åh vad jag älskar Eric Saade. Har också gjort klart en musikuppsats som skulle vart klar i Januari, jaja. Nu är den klar iaf! Bättre sent en aldrig. Messar med massa sötnosar samtidigt och kommer snart få rabbarber paj med vaniljglass. Idag var de världens tågförseningar som kanske fler än jag märkte så jag kom hem typ halv sex. Då tränade jag och pappa på låtar som jag ska sjunga på bröllop på lördag, mer om de sen.

INGEN BILD IDAG, bloggar från pappas jobbar dator ni vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback