döm inte utan att veta allt från grunden.

Anonym om FRÅGESTUND:
Varför lägger fanny upp bilder på när hon dricker? Dåligt intryck på de som HADE henne som förebild.... :'(

Svar : Har aldrig lagt upp en bild på bloggen när jag dricker? om ni menar bilden jag la upp förut när jag står med mina kompisar så är det för det första är den inte ens min, ja jag drack lite i från den men det en cider 0,5 alltså nästan bara läsk.

Man ska aldrig dömma folk när man bara vet en sån liten del, HATAR folk som gör det!
fan vad irriterad jag blir.



Kommentarer
Postat av: mylooo

2012-05-29 @ 18:21:51
Postat av: mylooooooo!

fanny är världens bästa förebild, ville bara säga det och att jag blir jävligt irriterad på den där kommentaren.

Dricker fanny ur flaskan? NEJ det gör hon inte.

Har ni något med saken att göra? NEJ det har ni inte.

och hon blir inte en sämre förebild för att hon är en "normal" tonåring :) puss och kram mongobarn. och du fanny du är en ful gris.

2012-05-29 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback