Härlig känsla!

Riktigt stor HISS till vädret! fan vad skönt har gått med shorts hela veckan. Har också gått osminkad 2 gånger offentligt den här veckan, ni som känner mig så är det a pretty big thing to do för att vara mig.
Och det var inte så farligt som jag trodde, utan nästan tvärtom, liten egoboost typ.
Sen vill jag be så mycket om ursäkt för det grymt dåliga bloggningen, det är väl inte riktigt nån av oss som har orkat/haft tid, när det är så ba väder vill man helst va ute med folk inte sitta och blogga liksom.
Var precis ute på en powerwalk med Mammsen nyss, skönt! vi var också tidigare i Nacka Strand, köpte med oss varsin Mc wrap meny och en kaffe sen satte oss och pluggade/Snackade lite, skit mysigt.  Haha ibland glömmer jag nästan bort att det är min mamma jag snackar med och berättar lite för mycket, hon är så lätt att prata med liksom hon lyssnar alltid.
Men nu måste jag pluggilugga, har stor so prov i morgon, Puss & Kram, Fanny.

Har ingen bra outfit bild med den sista ser man ju lite iallafall.
Högmidje shorts -  Solo
Och vanligt vitt linne - No ideá vart den kommer ifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback