Hiss & Diss á lá Fanny!

HISS :
Måste verkigen hissa min familj, har en obeskrivlig kärlek till dom, är lyckligt lottad som har fått så underbar familj, Ni gör min dag, varje dag, oavsett om jag kan vara lite bråkigt ibland.
Sen vill jag också Hissa vädret!
SÅ HIMLA HÄRLIGT ! även fast det inte är sol så kan man verkligen känna i luften att det typ är sommar,
Man blir så jäkla mycket gladare också på våren/sommaren!
DISS:

Personer som tar en förgivet.
det är många som gör det med mig. bara för att jag hatar att bråka, bjuder på det mesta, gillar inte att säga ifrån osv. Så tror vissa att dom bara kan göra/säga vad som helst. Fan måste lära mig att stå upp för mig själv mer.
Min andra diss går till föräldrar som inte fattar.
som tror att man fortfarande ska betée sig som en liten flicka i tonåren.
Hallå wake up tonåren är ''provapååldern'' man kommer galna göra saker, man kommer ångra sig, men man kommer framförallt ha kul som fan!
Om man inte låter sina barn göra lite misstag så har dom inget att lära sig av,
sen förstår jag absolut att man vill skydda sitt barn,
och såklart man inte säger '' aa men gå ut och sup skallen av dig'' men låt dom få gå ut,
man kan fotfarande hålla kontakten via telefon.
'' vi alla är eller har varit tonåringar, alla vet hur det känns, det är det man gör nu man sen kommer att titta tillbaka på och skratta åt''


Nu kände jag att det här blev väldigt djupt.





Kommentarer
Postat av: Nora

Haha kände att de där var så riktat till

Mina föräldrar kust nj ;)

2012-05-11 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback