Matte är överskattat.

Sitter och pluggar matte, det går skit , kan verkligen inte fokusera.
Det är helt sjukt, Och det jag pluggar just nu kommer jag inte ha någon använding för i framtiden.
och varför i hela vida världen ska dom blanda in bokstäver i ett ämne som är uppbyggt på siffror, Y = K (gånger) X osv .. dom vill ju bara krångla till allt. och nej jag vet inte hur man gör ett gånger tecken på datorn.
Aja nog om det .
Idag gjorde jag inget speciellt, drog föst till forum och mötte några sen vidare till Bagarn och myste lite.
Har pecis ätit upp en hel ben and jerry glass... usch , jag som skulle komma in i min sommarkropp.... OCH JAG ÅKER PÅ ONSDAG .. fan att onyttigt ska vara så gott.
men nu ska jag bara krypa ner i min sköna säng för jag orkar inget mer. jätte tråkigt inlägg, I know..
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback