Svar På Tal

Nora vad tycker du om att Norge kopierade Eric Saade?

Svar: haha, alltså.. på riktigt blev jag lite irriterad. Men alla artister och framförallt melodifestivalen får inspiration utav varandra.. Men som sagt blev lite smått irriterad.. ;)

Alla var fina.. Hur gör du bilderna runda?

Svar: jag har laddat ner en app på iPhone som heter frame magic & den är gratis!

När kommer bilder & sånt från Turkiet?

Svar: jo, de kommer om ett tag! Min dator har gått sönder för tillfället så ni får vänta! De som väntar på något GOT väntar aldrig för länge ;)

Nora, äter roligt på konfirmation?

Svar: alltså.. Lite upp&ner ibland! Gudstjänsterna är ju fan inte roligt! Men de jag det fram emot är själva lägret vi ska på i två veckor i sommar! Men lätt vart att gå på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback