Svar På Tal

Hej Nora! Jag har läst din blogg ett tag nu och du verkar ha himla bra självförtroende och vara väldigt trygg i dig själv osv (låter lite smått töntigt men jaja..) Och jag undrar om du brukar åka mkt på semester med bara din familj och så, för varje gång jag gör de så får jag typ panik att man inte kan ha så mit kontakt med vänner och så och då blir det ganska svårt att njuta av semestern? Haha förstår du mitt "problem"? Asså jag får typ ångest av att inte veta vad som händer osv där hemma.. Har du kännt så någon gång, hur hanterar man det? Haha aswierd fråga egentligen men aja.. // Tack för en jättebra blogg! :-)

Svar: först och främst vill jag säga tack! Faktiskt så brukar jag tycka att de kan vara ganska skönt att ta en paus ifrån allt liksom! men förstår dig! men försök att inte tänka på de och ta en paus från allt socialt ett tag, försök koppla av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback