UTELISTAN



- De som dömer folk efter ålder! Fyfan säger jag bara, så sjukt onödigt. Se ner på någon som är typ ett år yngre, herregud. Man visar sig bara så otroligt patetiskt!

- Falska människor. Ja, nu har man verkligen insett vilka som är ens äkta vänner, vilket är både roligt och tråkigt, de man hade bra kontakt har bara försvunnit nu, de är inte så härligt ska jag säga och de kallar jag falskt.

- Ginatricot. Asså jag tyckte verkligen om deras kläder förut, men nu när har jag inte gått in på butiken på ungefär ett år. Känns som att dom bara för in samma grejer hela tiden! Ser iaf ut så när man kollar in hemsidan lite då och då, finns en tröja som påminner mig om en som jag köpte för två år sen. Men tycker att de har fått in väldigt myckert fina sommargrejer.

- Fuldagar! Är de inte typ bland de värsta som finns..? Sminka sig och allt blir fel och man tycker att man blir så himla ful oavsett vad man gör. Usch de är så hemskt så att jag knappt orkar visa mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback