Gonna take a lot to drag me away from you..

Nu låter rubriken väldigt djup, men sitter och lyssnar på den låten (Africa-toto) och bara sitter och ler. minnen.
Aah har så många låter som ger så mycket minnen ifrån i Sommras. Så fort man lyssnar på nån av dem så kommer man lite tillbaka till just det ögonblicket, som om man kan uppleva det flera gånger om.  Nu får man iförsig typ 10%  känsla av det första ögonblicket , men det räcker för att jag ska sitta och le i allafall.
Skulle egentligen boka frisörtid idag men var för hungrig så drog hem på direkten och åt! Måste till swedbank också eftersom jag har gått runt och betalat med ett ihoptejpat kort i ungefär ett halvår nu, så måste jag plugga till moppeprovet också.. finns massa saker som jag måste ta tag i. jobbigt.
Åh nu sattes helt galen på av Tomas Lundin, också, ännu en låt som får mig att le. 
Och nu ska jag fixa lite käk, eftersom Mamma är med Lillebrorsan på sin pingis. haha jag vet, pingis.  
 
DAGENS KLÄDVAL
 
Jätte trött
 
Jag har fått tix med att göra tummenupp varje gång jag fottar, vet inte varför. 
Konstigt inlägg.. 
Ciao! 

 
 
 
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback