lite skit om fampan.

Hej kåmpizar! jag tänkta gästblogga lite eftersom fanny är så fruktansvärt lat. jag heter Mylo och är mer eller mindre inneboende hos Fampan. nu tänkte jag berätta lite personliga saker om henne eftersom bloggar brukar bli bättre då? 
 
1. Första gången jag klev in i fannys lägenhet började hon så fort dörren stängdes ta av sig byxorna. när jag ifrågasätter denna lite underliga handling säger hon "nähä vi va inte riktigt på den nivån i vårt förhållande än, okej" 
 
2.När hon ''är lite extra glad'' inbillar hon sig att hon har förmågan att shuffla. det har hon inte.
 
3.När hon har dushat vrider hon om till det kallaste så att personen efter (jag) är tvungen att klämma in sig i ett hörn och vänta på att värmen ska återvända. 
 
4.Hon har väldigt svårt att säga nej i de flesta lägen. 
 
5. Hon är antagligen den mest genomsnälla människa man kan stöta på. 
 
6.Killar faller fruktansvärt lätt för fampan. 
 
7. När hon inte vet hut hon ska avsluta en mening säger hon helt enkelt "bajs" och håller käften.
 
8. Hon kan vara sur en hel dag och dom dagarna går det knappt att vara runt henne.
 
9.Hon tycker att det är så fruktansvärt kul när människor säger fel, fiser eller säger bajs.
 
10. Hon älskar mig såhääääär mycket. och hon tycker inte att jag är jobbig.
 
 
f
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback