My hair is a mess.

Ångrar mig att jag ens skulle färga ifrån början var egentligen nöjd med färgen jag hade ville bara prova på nått nytt.

Så jag färgade hemma, vilken man aldrig ska göra blir nästa alltid bara fel.
Köpte färgen light blond, och det blev brunt och jätte slitet. började gråta. Så gick till frisören idag för att färga om, nu blev mitt hår lite grått blont och randigt i hårbotten. OCH inte nog med det så har jag hur kort hår som helst,eftersom dom var tvunga att klippa av allt slitet, dvs en decimeter, ska tillbaka om en månad och tona det så att det ser mindre randigt ut. Sen ska jag nog iväg redan imorgon och köpa löshår känner mig inte snygg i kort hår helt enkelt. Usch rena helvetet ju. 
Nu ska jag tröstäta sen gå och lägga mig.
 
RESULTATEN.
 
 Innan alla färgningar, börjar gråta när jag kollar på den, varför färgade jag för , dumdumdumma fanny.
Är iförsig jätte ful på den bilden. haha.
Efter första färgningen, hade fortfarande långt hår.
Och nu. kort. jätte. kort. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackars dig :c

2012-11-09 @ 08:36:42
Postat av: Anonym

Jäääävlar vad du passar i kort hår! :) Verkligen jättefin! Jag lovar! Och jag tyckte det var fint!

2012-11-10 @ 17:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback