Peace & Love

Vet inte vad det är med hösten som gör alla så deprimerade? Jag börjar nästan också bli deprimerad. Är det för att alla är så rastlösa nu så man börjar tänka på allt och blir deprimerade eller jag förstår verkligen inte?
 
Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag, men har inte varit inne på datorn. 
ang frågestunden så kommer vi at svara på alla frågor snart så passa på att fråga nu! 
 
GUUUUD vad jag längtar till sommaren (på tal om ingeting), men vi ska antagligen åka ett gäng till Peace & Love, ska bli så jäkla kul! 
Tror att sommaren 2013 kommer bli helt annorlunda mot alla andra sommrar. det säger man ju dock alltid men den här gånger menar jag det, jag kommer få göra mer själv liksom och inte vara tvungen att åka med överallt med familjen, Såklart jag kommer att vara med dom också men ska skita i alla rutiner och skapa nya! 
Så blir det ju kanske språkresa också, eller vi får se hur allt blir det är en kostnadsfråga också, jag ska börja jobba typ redan nu och spara pengar!
 
Men nu ska vi tänka nutid istället, snart är det fasiken jul! gud vad mysigt.
när ska man egentligen börja köpa julklappar? Det borde man typ göra snart. Tycker at det är så kul ska verkligen planera mina julklappar, hatar att ge nått meninglöst det blir så tråkigt.
Ska skriva min önskelista också. hmm. fick ju precis ny mobil, så det kan jag ju kryssa iallafall.
Aja får tänka lite, ska göra det nu när jag går och lägger mig. 
 
Kram & Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Clara - Livet med en svårfattad pappa

Snyyyyygg design och fin blogg!

2012-11-14 @ 19:09:35
URL: http://claraborthwick.blogg.se
Postat av: Anonym

Peace and love ? Aka "supfestivalen"
Jag tror inte att du och ditt gäng åker ditt för att njuta ut av musiken. Ni drar ju dit för att supa. Förresten är det arton års gräns, man måste skaffa falsklägg. Ska du göra det då?
Synd att du inte uppskattar familje semestrar lika mycket längre!
Kram

2012-11-14 @ 22:13:23
Postat av: Anonym

Peace and love ? Aka "supfestivalen"
Jag tror inte att du och ditt gäng åker ditt för att njuta ut av musiken. Ni drar ju dit för att supa. Förresten är det arton års gräns, man måste skaffa falsklägg. Ska du göra det då?
Synd att du inte uppskattar familje semestrar lika mycket längre!
Kram

2012-11-14 @ 22:13:36
Postat av: Anonym

Haha peace and love

2012-11-14 @ 22:13:57
Postat av: Anonym

äcklig bitterfitta i mitten av kommentarfältet. tycker inte du borde vara så uppkäftig och skriva saker du inte har någon aning om. och vad fan vet du om varför dom drar dit? du kanske känner dom? nej precis trodde inte det. och att man blir mer självständig och vill klara sig lite mer själv när man blir äldre har tydligen inte slagit dig? ska du gå runt och vara beroende av dina föräldrar hela livet eller?

2012-11-15 @ 18:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback