We will never ever come down

Hallo! Bloggandet har varit lite sisådär på sistonde, har knappt tid så ni får uppskatta dom få inlägg agör just nu. 
 
Idag har jag sovmorgon, behövligt. Skulle egentligen börja 8 för att vi hade julkörsrep, men eftersom våra musiklärare är bäst så repar vi på vår vanliga musiklektion istället, så vi fick behålla våran sovmorgon ♥
 
Ser ut att vli fint väder idag, hoppas att det inte är lika halt som det var igår,  jag gjorde min första ''halkaspringandetillbussen'' den här vintern igår, nu börjas det. Lyckas alltid ramla hela tiden på vintern.
Det värsta är när nån kommer fram och ba  - Ojdå men kära nån gick det bra? Jag - Eh hah Jadå.(fast det gjorde så jävla ont) Ler lite sen går iväg och försöker att inte halta.  
 
Fan och nu blev klockan så mycket så jag måste springa till bussen, håll tummarna för mig. 
 
Kläder idag.

Hoppas ni får en bra dag! 
Kram & Puss. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: .

du borde lägga upp fler såna här bra outfit bilder!! älskar din stil och så! puss.

2012-11-20 @ 16:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback