Trött!

Jag misstänker att jag är sjuk eftersom jag fryser och är konstant trött hela tiden, så fort jag kommer hem går jag och lägger mig därför har det blivit så dålig uppdatering ifrån min sida. Får se hur jag när imorgon men ska försöka bättra mig!

Idag var iallafall jag och pappa och köpte vinterjacka, det blev tyvärr ingen Moncler eftersom man måste beställa dom och jag vill gärna prova orkar inte hålla på att skicka tillbaka osv.. Men det blev en rätt vanlig dunjacka mörkblå lite glansig ifrån Tommy Hilfiger , stog och valde jätte länge mellan två stycka, ångrar nästan lite nu att jag inte tog den andra men strunt samma det är bara en Jacka orkar inte hålla på längre, har kollat överallt känns det som och det börjat bli för kallt för att vandra runt i min skinnjacka.
Kan lägga upp bild på den senare.
Puss & godnatt! / Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback