Garderobsrensning

Håller på att rensa min garderob.
 
Behöver verkligen uppdatera den också är så himla trött på alla mina gamla tråkiga kläder
Mötte faktiskt upp Mamma och skulle shoppa lite idag, men det gick inge bra slutade med att jag sa att vi skulle skita i det och åka hem. Hon blir så irriterad ibland när det tar ettt tag för mig att hitta något.
 
Måste hitta nått som jag kan ha på mig imorgon också, ska på begravning. Åh vad svårt, och egentligen så kommer ingen bry sig om vad jag har på mig men ändå är det så svårt att välja.
Så här ser den ut just nu, själva garderoben är inte riktigt klar än, och man ser inte alla kläder för jag står liksom i mitten. 
Och om sagt kanske kommer en bloppis sen också ska ju rensa min garderob hos Mamma också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback