Musik ♥

Godmorgon!

Vaknade på rätt sida idag, även fast jag börjar så tidigt som jag gör. Riktigt skönt eftersom jag hade en sån dålig dag igår. Dansar just nu runt i mitt rum samtidigt som jag försöker sminka mig och blogga. hmm. går sådär..

Undrar vad det egentligen är som gör att vissa låtar kan få en att känna så mycket medan andra inte påverkar en ett dugg.

Det är verkligen sjukt hur mycket olika känslor man får från låtar. Man kan känna sig kär även fast man inte är det, ledsen fast det inte finns någon anledning, glad, arg, trött, cool, osv. Haha jag brukar iallafall känna mig cool när jag har t.ex. nääk eller Mac Miller i lurarna när jag är påväg till skolan. Har också kommit på att jag måste se sjukt töntig ut för jag går liksom i takt med musiken, (tänk er då en hiphop låt) Sen har jag alltid mitt stoneface på. Måste se jätte roligt ut.  

En låt som iallafall får mig att rysa och le lika mycket varje gång är den här.

Vet inte vad det är som gör det, men känns som jag är på toppen av mitt liv när jag lyssnar på den. 

Så himla bra!

Har ni några speciella låtar som får er att må bra?

Kommenera gärna! Vill gärna ha lite tips om fler sånna låtar :) 

Dagen klädval ser i allafall ut såhär

Hahah ser så himla blek ut när jag ändrade ljusstyrka på bilden. fast är samtidigt så är jag ganska blek också.. 

 

 
Ha en underbar dag, kram!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT VAD SNYGGA!!!! VART HAR DU KÖPT JEANSEN ?1 <33333333<333<33<3

Svar: Köpta på Ginatricot ! :)
hedins.blogg.se

2012-10-18 @ 14:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback