Och så var det Söndag igen.

Måndag imorgon yippie!! (osv)
Är så himla skoltrött just nu. Men ska kämpa på nu det sista av den här terminen, det är liksom Jullov om en månad. Som sagt allt har gått så himla fort. känner mig redan stressad inför gymnasiumvalet, nationella osv. men men det blir säkert bra.
 
Helgen har varit sådär, rätt seg, Fredagen var ju som den var, då orkade jag inte göra något. Och Igår var Jag, Mysan, Heddz och Shallut hemma hos mig och myste lite ett tag, mötte upp Kasper Hugo och Marius,Aleks Johanna och Sabrina, drog vi till donken där det var några fler vi stötte på och sen till sickla av nån jäkla anledning.
Tog iallfall någera bilder, ska bli bättre på att fota lite. 
 
Och nu ska jag äta, plugga kolla solsidan och sen sista avsittnet av Jersey Shore, lite sorgligt att det är sista avsnittet faktiskt :(.
Kram sålänge!
Får lägga upp fler bilder sen vart nått konstigt med uppladdningen nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback