Pyjamas

Bytte om till Pyjamasen och gjorde mig redo för sängen. Ska bara Ner och spela lite gitarr med Pappsen sen är det slut för idag. 

Börjar klockan åtta imorgon igen, usch, förstår verkligen inte meningen med att man ska börja så tidigt!? Presentationen blir bara sämre för att man är så trött.
Bättre att man börjar vid 9 halv 10 och i så fall sluta lite senare.
Men får väll helt enkelt leva med det. 

Haha min fjoll-pyjamas. (blev bländad när jag kollade upp det är därför jag koller ner i marken.)
 
Brukar egentligen inte sova med pyjamas, men just nu är det nått fel på mitt element så det är rätt kallt i mitt rum, har dock ett jätte stort varmt täcke men det blir så jobbigt att gå upp på morgonen om jag inte har nått varmare på mig, det är därför jag har kommit sent varje dag den här veckan för att det är så varmt och gosig under täcket och så kallt i rummet, så man vill inte gå upp, och då somnar man om.. 
 
Good night, sleep tight, wake up right, eller vad man nu brukar säga. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback