Rise & Shine

Godmorgon!


Kom och tänka på en sak när jag vaknade, skulle kolla på klockan och kollade då också på datumet. Det är fan typ en och en halv månad kvar till jag ska göra mitt första gymnasium val. Det är ju helt sjukt vad veckorna bara flyger förbi, känns som jag nyss gled runt på Smögen liksom.
Det är verkligen helt galet, måste verkligen börja satsa ordentligt nu i skolan, har så himla lätt för att lalla bort alla lektioner.

Oj, och nu ser jag att tiden bara flyger förbi också, måste skynda mig nu.


Dagens klädval ser ut såhär.

 
Min sjal ser ut som en rosa handduk på dom här bilderna vill bara påpeka att det är det inte och fråga inte vad jag gör med mina armar på fösta bilden för det vet jag inte ens själv :D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina jeans!!!! VART HAR DU KÖPT DEM?

2012-10-18 @ 14:28:18
Postat av: alma sonnerstedt

vart är halsduken ifrån?? :) <3

2012-10-18 @ 14:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback