Tips!

Har lite tips till er, köpte lite olika hygienprylar igår som jag vill tipsa om. 
 
1. LUMENE radiant touch 2in 1.
Det här är alltså en ansiktimask och en skrubb, det bästa är att det är micro skrubb, man ska passa sig för grova ansiktsskrubber det gör att man sliter upp huden, om man har t.ex nån finne eller nått så slits den upp och blir istället till ett sår. 
2. LUMENE senseive touch.
En cleanser som inte torkar ut huden, av båda dom här produkterna blev min hud lenare bara första gången jag använde dom, köpte dom egentligen bara för att dem var på rea så visade det sig att dom var as bra ! Det bästa med dom här produkterna är att om är dom är väliga mot huden det är inge parfym , alcohol osv, och dom är gjorda på naturliga produkter.
3. Dream lumi touch.
Riktigt bra conseler som jag har köpt flera gånger nu. det som är bra med den är att det är en hilighter också. vilket ger mer lyster i ansiktet. 
4. NIVEA pure & sensitive, jag tycker personligen att dom här deoderanterna är frächast eftersom man sprayar på dem istället. Anledninger till att den här är så bra är för att den är hudvänlig , alltså inge alcohol, parfym osv. Vilket gör att man kan använda den efter man har rakat sig också, dom andra jag använt innan har det svidit till och blivit röda prickar efter jag rakat mig.
 
 
Och juste Fick en kommentar att neutrogena ansiktserien som luktar så gott INTE är bra, det kanske jag i för sig skulle förstå det är så mycket parfym i den så man får utslag av den även fast man inte har så känslig hud.
Så Tack Issa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback