Tråk väder

Sitter och kollar på repriset av xfactor, Hejja Malcolm!!
 
Usch vilket tråkigt väder det är.. man har ju inte lust att göra något annat än att sitta hemma och gosa in sig i en filt. Får se vad jag hittar på måste i allafall ner till forum och lämna tillbaka ett par jeans. Och sen ska jag ringa my som ska komma hit ocksåå.
 
Såg att Darin ska vara med på ''Så mycket bättre'' nyss på tv. oj vad jag kommer att följa det.
Är det bara jag som fortfarande har kvar min crusch på honom ? 2004 - 2008 var jag galen i honom, hade hela väggen fylld av affischer och en som täckte halva väggen med en bild han hade signerat själv (nöjd) tror dock jag råkade slänga den när vi flyttade.
 
Men han är så himla söt, och sjunger så jäkla bra. Man hör liksom på hans röst att han är snygg.
 
 
Nej nu ska jag slänga i mig lite kaffe, sätta på die young med kesha och piggna till. 
Kram så länge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback