TRÄNINGSTIPS BY NORA

 
Ett väldigt stort intresse som jag har är att träna och tränar egen träning varje dag, eftersom att jag har slutat på alla aktiviteter jag gick på. Så därför köpte jag gymkort och träningskläder och springer och tränar varje dag. Jag gör också styrke övningar varje dag.
 
Måste verkligen tipsa er om den här tjejen och dom här övningarna för magen. Det är skit jobbigt och as bra. Jag blev helt fast i den här tjejen. Lägg er på en sån där matte med datorn bredvid och härma henne. Kan lova er att man ser reslutat efter minst en månad.
 
 
Här är en svensk tjej som också är väldigt inspirerande, hon är personlig tränare. Hon visar massa övningar som du kan göra hemma. Behöver inga vikter eller någonting alls. Hon ger super bra tips och man får riktigt träning.  
  
 
Sen tänker jag också tipsa er om nikes träningsapp! "Nike Training Club" jag använder mig utav den när jag tränar ibland. Där kan du göra massor med olika "workouts" du kan välja lite hur du vill göra. Tex "get strong, fet toned, get lean, get focused" sen kan du välja nybörjare, medium, eller hårdträning. Enda nackdelen med det är att du måste ha vikter hemma för vissa pass. 
 
         
 
Vill ni att jag ska tipsa om ännu mer träningstips? Och vill ni att jag ska lägga ut lite mer om hälsan?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebbasmk!!!<33

Fett bra tips!!! Tack!!!! <3

2012-10-17 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback