Vardagslyx

Åt precis en rikigt god middag!
Var vrålhungrig åt ingen lunch. Killarna käkade pizza på Hasses (pizzeria) och jag satt bara där med en cola omringad av goda pizzor, jätte jobbigt var det. Så nu belönar jag mig själv med lite glass och chips.
 
Ibland tycker jag man får unna sig lite vardagslyx!
Därför gör jag det, varje dag.
Nej men typ, måste skärpa mig. Aja slut pratat om det 
 
Sitter och försöker hitta lite olika snygga hårfärger, måste verkligen göra nått åt mitt hår snart, har sån himla beslutsångenst ena dagen bestämmer jag mig för att färga ljusare andra dagen tänker jag att det kanske inte blir snyggt, Jag färgar det brunt istället. här är dom olika hårfärgerna jag väljer imellan.
 
 
 
Och juste Ang kommenarer så kommer vi att svara på de snart, så att ni inte tror att vi bara struntar i dom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter tjejen längst upp till höger? :)

Svar: Erin McNaught ;)
hedins.blogg.se

2012-10-18 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback