Sådär ja!

Har inte haft nån blogglust alls så tänke att jag bloggar inte alls på ett tag så kommer det tillbaka, vilket det gjorde nu. Perfekt att börja nu när skolan börjar, nytt år osv. 
 
Vetni Vetni Vetni!?!?!
Jag fyller år om 19 dagar.. då blir man 16 bast då, haha känns fortfarande så litet.. Det är så konstigt när jag var 12 - 13 tyckte jag att jag var as stor typ nästan vuxen, jag tyckte att jag kunde flytta hemmifrån närsomhelst, haha. Och nu känner jag bara aha 16, vad är skillnaden ifrån 15 ? Jag vill ju vara 18 .. men det kommer och samtidigt så har den här åldern sin charm också. 
Håller på att skriva cv, eller cv och cv, skriver typ mer en beskrivande text om mig själv osv till sommarjobb, lika bra att börja eftersom jag var för sent ute förra året och då sökte jag ändå på påsken. 
 
Men ska hoppa in i duschen nu, bloggar mer sen, kommer nog bli några inlägg idag har ingeting annat att göra förens halv 5,
Ciao Ciao! 
 

Kommentarer
Postat av: A

Vart tänkte du söka jobb exempelvis ?? :)

2013-01-12 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback